1 januari 2008

Jaha, nu är det 2008, och bara 9 dagar kvar till min födelsedag =)

Igår så var vi ju hos Sofia, och åt pizza och det jag bakat... Sen så tittade vi på Primeval , och efter det var det dags att gå ut och titta på rakterna! Jag är rädd för sånt, så jag stog i trapphuset, haha. Det var någon dum jävel som hade med sig hunden ut också, stackars hund. Sen så gick vi in och skålade i champis, och tittade på 1408. Efter den var jag jättetrött, så vi gick hem. Klockan var halv 3 då tror jag. Jag och älskling tittade lite på tv innan vi lag oss, så vi kom nog inte i säng försen runt 4.

Min kamera har gått sönder också, jättebra. Så det var inte en så bra början för mig på 2008, eftersom jag märkte att den var sönder när jag skulle ta kort när vi stog ute och tittade. Aja, jag får väl önska mig en ny i födelsedagspresent.

Bilder finns på http://brunettohyes.bilddagboken.se

image503

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0