Ensam

Just nu är jag ensam hemma hos J. Hans mamma och lillebror är på hennes jobb, och Jonas är hos läkaren och ska vara där till klockan 16. Så nu sitter jag med laptopen i knät och tittar på tv. Väntar på att våra bästa år ska börja.
När Jonas är klar hos läkaren så ska jag träffa honom på stan, så jag får komma ut lite.

Igår kväll såg vi på en film som hette Man apart. Den va bra. men lite för rörig. Handlade om en kille som tog en knarkkung , och sedan så försökte en ny kille ta över knarkligan. Ganska rörigt, men den var okej.


Såhär mycket snö var det igår, synd att det börjar försvinna.
image530
image529

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0