Fint väder

Åh det är riktigt fint väder ute! Tror jag ska gå ut sen, bara för att känna på att solen faktiskt skiner och att det inte är grått och regnigt ute. Mysigt värre.
Igår så somnade jag inte när jag lagt mig, så jag tittade på Fear Factor Usa. Dom fick ligga under KOTARMAR , tugga upp dom och spotta ut vätskan i en mugg och sedan dricka upp allt! Jag trodde ärligt talat att jag skulle spy, kände hur hela magen vände sig på mig. Hur kan man ens göra något sådant för pengar?
Idag har jag installerat Sims 2 som jag hämtat inatt, men det är ganska segt så jag tog bort lite andra spel för att det skulle gå fortare. Jag har också hunnit söka jobb, som telefonförsäljare, haha. Men det är ju inte säkert att jag får det, vet ju inte hur många som söker. Vet en kompis som fått det iallafall, så man kan ju alltid hoppas =)

Nej nu ska jag spela lite mer sims, sen ska jag gå ut i det fina vädret =)

Kommentarer
Postat av: Sooz

Mjo, vi kan ju ta och ses nån dag och fixa till min blogg lite :)

2008-01-20 @ 19:17:25
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0