Hemma

Idag har jag varit hemma, vaknade imorse och gick upp. Men jag mådde så illa och hade så ont i huvudet så jag visste ärligt talat inte vad jag skulle göra. Så jag tog två tabletter och gick och lade mig igen. Vaknade vid halv 10, då var det iaf lite bättre. Nu är huvudvärken borta, jag mår bara illa. Så jag ska åka till jobbet iaf nu klockan 17, och blir det för illa så får jag väl åka hem igen. Jag hoppas på det bästa iallafall.

Jag har mest suttit och tittat på tv i sängen, och pluggat lite. Kajsa har varit mitt sällskap. När jag sen skulle titta runt lite på datan så var det som om den tänkte kasta in handduken.Det gick inte att göra någonting alls. Men jag stängde av den och den fick stå i två timmar, och nu är den normal igen. Den var väl överhettad eftersom jag hade haft den stått på ett dygn, eftersom jag skickade en film via msn. Jaja, ska iaf lägga över bilder till Js data i helgen, ifall att den börjar strula igen.

Nu ska jag klä på mig, sen dricka en naturdiet shake och vänta på att pappa kommer och hämtar mig.
Hittade den här artikeln. Riktigt bra, läs den.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0