I am a legend

Ikväll så laddade vi hem "I am a legend." Den va riktigt bra faktiskt, men lite för sorglig för mig , haha. Fick hem den jättefort, på 20 minuter tror jag. Vi hade jättemysigt, ända tills jag började blöda näsblod som vägrade sluta. Inte blev det bättre av att jag spydde upp en jättestor klump med blod (!!) . Usch, har aldrig hänt mig och ändå blöder jag näsblod ganska mycket. Aja, det gav iallafall med sig efter en halvtimme, haha.

Nu ska jag krypa ner i sängen med älskling och sova=) Vi kanske ska gå på bio imorgon, men vi får se hur det blir.

Puss och God natt =)

(Efter 7 misslyckade uppladdningar, så ger jag upp. Blir ingen bild i det här inlägget heller)


Kommentarer
Postat av: Elin

uschdå.. själv har jag bara blött näsblod 3 gånger i hela mitt liv! =)

2008-01-06 @ 12:40:41
URL: http://littlepicsofme.blogg.se
Postat av: Elin

Ja precis.. Ja och jag ska ju vara där i 3 veckor så nu kommer jag bli bränd pepparkaka hihi =)

2008-01-06 @ 12:56:09
URL: http://littlepicsofme.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0