Inte så lyckat

Min födelsedag blev inte så lyckad, av olika anledningar. En igår, och sen så kom inte ens min bror vilket jag blev lite besviken på. Inte för att jag bryr mig så mycket, men tycker det är dålig stil då han faktiskt knappt bryr sig längre. Men jag är inte en liten flicka längre, jag kan hantera att folk sviker.

Men däremot så blev den lyckad på ett annat sätt,
Sofia kom ju hit och mamma var här! Vi hade jätte roligt, vi tittade på massa gamla kort och snackade minnen. Jättemysigt. Sen så åt vi banan med grädde, glass, chokladsås och maränger. Mums! Tack sötnos för fotoalbumet. Ska fylla den med maaassa kort :D

Sofia gick vid nio, och jag gick till tvätten. Så skönt, för jag börjar 13,45 imorgon ^^ Men ska klippa mig innan. Nu ska jag snart lägga mig och titta på Special Victims Unit.

Sofia och mamma, ni gjorde min födelsedag.

image543
image544
image545
image546
image547
image548
image549

Kommentarer
Postat av: Sooz

Jag hade jätte kul ;) Har inte skrattat så mycket på LÄNGE! :P Haha :P Tack för att man fick komma ;) Vi kanske kan hitta på nåt till min födelsedag :P

2008-01-10 @ 21:51:28
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: Em.

Vet du vart hon har köpt sin tröja? Sjukt läcker :D

2008-01-11 @ 18:58:41
Postat av: Fanny

Du är värd det bästa gumman! Grattis för 4:e gången :P hihih. Puss sötaste sonja

2008-01-12 @ 14:41:40
Postat av: Sophia

Fanny: Tack sötnos! =) Haha puss puss på dig med Fanny ;) Ska hitta ett passande namn till dig;)

EM: Ska fråga henne ;) Vet att hon fick den i julklapp, men kan kolla med henne. Håll utkik efter svar ;)

2008-01-12 @ 23:46:08
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0