Jag älskar dig

Jag älskar min nya kamera!! Åhh gud, den är underbar! Jag älskar alla inställningar, älskar blixten, älskar kvaliten! Min nya älskling! Jag ska skydda dig med mitt liv , älskade kamera!

Om drygt sju timmar blir jag 17 år. Klockan 04,36 närmare bestämt. =) Sofia kommer imorgon efter skolan, sötnosen min =) Tyvärr ingen sovmorgon imorgon, så det var ju synd. På min födelsedag och allt (A).

Lägger in en bild som är tagen i kolsvarta mörkret, och två bilder på mina nya jeans jag fick idag^^ Nu ska jag snart lägga mig, eftersom det blir en lååång dag imorgon, och jag sov ju bara fyra timmar inatt så det kan ju vara behövligt.

image534

image535
image536

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0