Jobb.

Det blir lite mer jobb än jag tänkte mig. Kommer jobba 11 timmar i veckan.
Måndag 16-20
Tisdag 16-20
Torsdag 17-20
Dom första tio dagarna är prov, sen blir man anställd. Bra lön också, snacka om shopping när min första lön kommer :) Sen blir det ju lite trassel på lov och sånt, men det får väl lösa sig. Man kan ju byta och sånt, dom var ganska flexibla sa dom iallafall. Ser iallafall fram emot att börja jobba där :)

Klockan 8 ska jag se Ugly Betty. Sen ska jag läsa lite på papperna vi fick ifrån jobbet, och sen sova tror jag.
Imorgon ska jag till skolan, sen hem och sen till grekiskan och sen till jobbet för lite extra jobb. Haha, fullt upp. Kom på nu också att jag måste titta över mina individuella val. Jaja, hinner väl med det.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.



Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0