Lugnt

Igår somnade jag vid 12, och vaknade inte försen efter 11 idag! Alltså sov jag 11 timmar. Riktigt skönt kan jag säga, jag behövde nog det.
Har precis klämt i mig lite frukost, rostat bröd och te. Det var väl okej. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, tror inte jag ska göra någonting idag alls. Läsa lite i boken till svenskan, skriva klart berättelsen till svenskan, och jobba lite med Japan arbetet. Resten blir väl ta det lungt, titta på tv eller film och sånt. Ska bli riktigt skönt.
Kommer nog fler inlägg under dagen, när jag inte har något att göra, haha. Så håll utkik =)


Jag minns den bilden . Den vintern. Snö.

image588

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0