Marieberg

Idag ska vi åka till Marieberg, vi hann inte det igår..Det blev lite andra affärer istället, och sen så åkte vi till Evas jobb för att hjälpa henne med en grej.

Som sagt, igår så städade vi. Heeela kvällen. Vi höll på i typ 5 timmar. Dammade ALLT, dammsög ALLT , och sorterade om ALLT!  Så nu är det ordning i Jonas rum för första gången. Iallafall sen vi blev tillsammans,viket är över två år sen. Det är mycket finare nu, större yta och fräshare luft. Tack John, som hjälpte oss så mycket! Vi trodde det skulle vara klart tills du kom, men det tog ju dubbelt så lång tid än vad vi trodde. :P

Jag ska köpa hårfärg idag, färga håret mörkbrunt. Ska bli skönt, lite förändring. Jag har precis duschat, och ska göra mig klar snart. Vi ska titta på en ny datastol till Jonas också , tror jag. Hans är jättesliten.

provade att lägga upp bilder, men blogg.se funkar inte.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0