Minifirande

Idag har jag inte gjort någonting, jag pratade lite i tele med mamma och sen så gjorde jjag mig klar för att åka till stan och möta älskling! Vi gick mest och tittade, men jag klackade om mina skor, det är billigare här än hemma i Uppsala..Lite konstigt. Sen så köpte jag TEO trafikskola till datorn också, det är bra att komplettera med teoriboken. Ett år kvar.
När vi kom hem så gjorde vi toast och åt, och sen så gjorde vi fruktsallad. Vi hade nämligen ett litet minifirande för mig eftersom jag fyller år på torsdag =). Jag fick en reflex, doftljus och ett sol/bad kort på ett bad här! Så jag och J kan gå och bada när jag är här, mysigt.

Vi tittade just på biljetter till Kamelots konsert. Jonas favoritband..Dom kommer i Maj så det är ett tag kvar, men han och John ska kanske gå. Dom var ju förra året, då Jonas fick biljetten av mig och mamma i alla hjärtans dag present. Haha, gud va glad han var då, som ett litet barn på julafton.

Nu ska jag in i duschen.

image533

        image532

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0