Sjuk

Jag mår inte så bra idag. Har ont i huvudet och magen, och det mesta känns bara konstigt. Så jag har inte varit i skolan, och ska inte heller träffa Emma på stan för en fika som det var tänkt. Grekiskan stannar jag också hemma ifrån.
Ska snart lägga mig i ett bad tänkte jag, och tända något av doftljusen jag fick av Jonas familj. Bara koppla bort allting. Sen ska jag väl skriva klart arbetet till Nk:n, om jag mår bättre. Eller så väntar jag med det till helgen, eftersom jag troligen inte ska göra något speciellt då. Känner bara att jag vill vara själv ett tag, och inte göra någonting.

image559
Såhär ser jag ut i min kortare frisyr, jag klippte mig i fredags.

Kommentarer
Postat av: Ronya

Hej. Överallt i koden där det står font color= gäller det text.

2008-01-16 @ 12:20:56
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Ronya

Det står typ Font color= #FFFFFF De är bokstäverna är koden. Om du vill skriva färgen istället. Typ White, black eller pink så tar du bort #. Om du vill ha koder till olika färger kan du söka på nätet. Finns massa bra! Sök på google!

2008-01-16 @ 12:49:59
URL: http://ronyaponya.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0