Skola

Nu sitter jag i biblioteket, precis som jag gör varje tisdag när dom andra har språk. Jag sov ut ganska bra inatt tror jag, runt 8,5 timme! Riktigt skönt var det iallafall.

Idag är nog inte riktigt min dag, vaknade  med rejält ont i magen, och ett stoort hål på strumpbyxorna som en tjej i min klass märkte (pinsamt). Så nu måste jag ha tag i nya strumpbyxor med, eftersom jag bara har ett par hela. Ska ringa mamma och be henne åka och köpa. Tack och lov så hade Cissi <3 en säkerhetsnål som hon satte ihop hålet med, så det syns inte så mycket längre. Tack räddaren i nöden!

Jag pratade nyss med J, han hade ingen mattelektion så hade satt och hade tråkigt så då pratade vi lite. Vi ska kanske på bio nästa helg, och se Juno. Om den har haft premiär då, vet inte när den har premiär.
Nu ska jag gå och möta Fanny.

image558

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, okej =P Det är ju lite synd att du blir kvar i Sverige om du verkligen vill bo i Grekland. Mig spelar det egentligen ingen roll vart jag bor, huvudsaken jag är med min pojkvän :)

2008-01-15 @ 20:58:30
URL: http://tietjens.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0