Slappdag

Idag har jag inte gjort någonting, jag har bara tagit det lungt. Riktigt skönt, min huvudvärk har släppt så det behövdes nog. Jag skrev nyss klart min uppsats till naturkunskapen. Det blev 2,5 sida fakta. Ganska okej, trodde det skulle bli mycket mindre. Nu vet jag inte om jag ska börja skriva svenska berättelsen så jag slipper det senare, när jag ändå har börjat med skolarbete liksom. Får se hur jag gör. Ska iallafall gå i skolan imorgon, man kan inte vara borta så länge om man går JK, då missar man för mycket ^^ haha.

Jag ska iallafall ringa min storebror när mamma pratat klart i telefonen. Hon har pratat med honom idag, så jag skulle ringa så vi kunde bestämma några tider nästa vecka när vi ska övningsköra eftersom jag inte gjort det på en månad nu, fastän jag har försökt få honom att göra det med mig. Men men, får hoppas att det blir bättre nu. Man kan ju alltid hoppas.

Nej, nu bestämde jag mig för att skriva svenska berättelsen också. Lika bra att passa på när man har flyt ^^


Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, ja jag vet hur du känner. Jag har rötter i Tyskland och nu när min pojkvän bor i tyskland vill jag ju såklart flytta dit eller flytta med honom till grekland, vad han nu bestämmer sig för. Men jag vill ju heller inte lämna min mamma och alla mina vänner. Min pappa bor ju redan i tyskland (han är tysk) men jag har ju nästan all min familj och släkt här i sverige, men som tur är finns det ju flygplan =P Det finns massor med lösningar ;)

2008-01-16 @ 20:16:58
URL: http://tietjens.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0