söndag

Var ute förrut, jag mötte mamma på G centrum. Handlade lite inför veckan. Var verkligen jätteskönt att komma ut i solen =) Efter det har jag inte gjort något speciellt, gjort middag, plockat ihop saker som ska med till skolan, spelat sims och pratat i telefonen. Bara tagit det lungt hela helgen, och det behövdes.

Min bror ringde också, och han ska ringa mig imorgon så ska vi bestämma vilken dag vi ska köra. Längtar så otroligt mycket, det finns inget roligare än att köra!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men klicka in på den här länken. En tolvåring som fått barn, det är ju hemskt. Men värt att läsa.
http://www.expressen.se/nyheter/1.1011864/12-ar-och-mamma

image590

Kommentarer
Postat av: Peter

Har faktiskt inte kollat den i mörker... däremot tycker jag batteriet är helt OK. Bilderna blir skarpa! Men nu snackar vi ju vardagsbilder, är man intresserad av foto är det nog en digital system som gäller... peace

2008-01-20 @ 22:40:02
URL: http://thegspot.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0