Sova

Nu ska jag snart sova, Jonas ligger och tittar på Saturday Night Live och jag sitter här bredvid och tittar runt lite. Har bytt lösenord på massa ställen, eftersom någon hackat bilddagboken, och jag vill verkligen inte att min msn och sånt ska bli hackade. Har precis skickat iväg ett mail om att om någon fått konstiga meddelanden ifrån mig så är det inte jag som skrivit dom. Bättre att vara på den säkra sidan.

Idag var jag och J på stan. Mysigt, vi köpte tårta och var och åt. Jag hittade också en plånbok på Åhlens som jag köpte. =) Bilder och ett längre inlägg kommer imorgon! =)

Sleep tight




Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0