Mysig dag

Idag var en riktigt mysig dag, och det tackar jag Frida sötnosen för! :) Vi slutade tidigt idag, så tanken var att vi skulle åka och luncha på stan. Så vi drog ner på stan, och käkade varsin fräsch sallad på Cupido. Men vi hann också med shopping, Frida köpte ett par sommarskor på Din Sko som jag också fattade tycke för. Så det blev två par för mig med, dock vet jag inte om jag ska behålla båda. Även påskpresenter inhandlades. En skål och bok till mami, och en fin dekoration till Js nya rum. En brandbilsbok till Alex hittade jag också.

Ibland förstår jag varför man blir lycklig av att shoppa, även om det inte bara är till sig själv.
Man kanske känner sig generös?

Nej, nu ska jag plugga naturkunskap, har precis skrivit klart grekiskan. Ska gå till bussen snart, och ha hemspråk för första gången på tre veckor igen.

Blondie in action :)

image649

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204707550_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-05 @ 15:26:22
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Erik

Lite glädjespam från mig till dig:
Jag vill att du ska veta att du är riktigt söt på alla sätt! Jag vill också önska dig en riktigt bra onsdag!

2008-03-05 @ 15:27:22
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: frida

hi, tack själv sötnos! ;)

2008-03-05 @ 15:44:05


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0