Thaimat

Japp, ikväll ska jag laga lite thailändsk mat. Har ingen bättre rubrik, haha. Det blir stekt ris, lök, kött och tomat. Och sen thaisås, mummigt!

Idag har jag varit på stan och lämnat in massa CV om sommarjobb, närmare bestämt 20 st. Ska lämna fler imorgon. Tack Blondie som följde med =) Förresten så ska jag och Cissi börja gymma, det ska bli skönt!

Ikväll är det Gossipgirl, vet inte om jag ska se det på tv eftersom jag redan har en del på datorn. Får se hur jag gör, däremot blir det nog lite plugg inför engelskaprovet imorgon. Såg precis att det börjar en ny serie ikväll, The starter wife. Kanske kan vara något?

Nu ska jag gå och göra mat. Nektariner och persikor är mitt beroende just nu.


Kommentarer
Postat av: Carro

jag jobbar på SATS, barnpassningen och receptionen..

2008-03-11 @ 22:13:45
URL: http://carr0s.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0