Bra körning

Körningen gick verkligen jättebra! Gud vad jag längtar tills jag får ta körkort.. :) Vi handlade på Maxi , alltid roligt..Bytte även routern och sånt, och nu funkar det (även om jag fick svära och skrika i 50 minuter innan det ville funka rätt). Men, haha. Tålamod är inte min starka sida, så jag får nog skylla mig själv när jag ger mig in i sånt..

Jag har ärligt talat inte så mycket att skriva, läste en riktigt deprimerande artikel om tragiska människoöden i Kina
efter jordbävningen. Vi sitter och klagar på att varmvattnet är slut, när en flicka kommer leva med att hennes mamma offrat livet för henne i ett husras.

Imorgon är det sovmorgon till halv 1 för min del, riktigt nice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog körkort i torsdags (: Önskar dig lycka till med ditt, är verklgien en befrielse när man väl har de i handen.

2008-05-26 @ 12:29:20


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0