Sova

Nu ska jag få bukt på mina sömnrubbningar och lägga mig nu. Jag hoppas att jag slipper ligga för länge innan jag somnar..

Imorgon blir det skola. Efter det ska jag möta upp J, sedan ska vi nog åka hem en stund. Sedan ska vi tillbaka till stan och kolla på guldaffärer och.... köpa min nya förlovningsring! Den är så fin, längtar :) 
Klockan 19 blir det talangjakten i konserthuset, med Björn Gustafsson :) Ska bli skoj! Vi ska gå med  Fridis och Fanny med också :)

Underbart väder, underbart humör. Det ska bli fint väder i helgen med, underbart. Självklart åker kameran med imorgon kväll, så jag kan fota min nya ring! Haha.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0