Stan

Åh idag har varit en helmysig dag! ! =) Jag och Fridis sket i kampen, så drog vi till stan istället ! Det blev lunch på Little Italy, sedan gick vi runt på stan. Helmysigt var det. Jag köpte två trosor på Gina, lovely. Frida köpte en BH och hårrullar, haha.

Dagen avslutade vi med en fika på Waynes, som vanligt ;) Vi har också varit och tittat på / provat massa ringar till mig. Mer tänker jag inte skriva här pga vissa personers idioti. Men det var iallafall kul, och jag har hittat den perfekta! But money cant happiness.
Jag gick hem ifrån stan idag, har haft jätteont i ryggen idag. Så därför bestämde jag mig för att inte pressa på gymmet idag, utan gick istället ifrån stan. Det tog 1,5 timme så det var ju bättre än ingenting. Dock var det lite dumt av mig att inte ha vatten kvar i flaskan, för gå nästan 1 mil i solen utan vatten är inte så skönt.

Jag vill ha en ny header.. Och profilbild. Får se om jag pillar ihop något nytt ikväll :)

177163-716177163-715




Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0