Alex

Idag ska mamma hämta Alex på dagis och han ska sova här. Sen imorgon ska jag ta hand om honom, får se vad vi hittar på.

Igår var jag på hemspråk, men innan gick jag och Melissa på stan och hon köpte en jacka och jag en ursöt top :) Just nu har jag håltimme eftersom jag inte läser moderna språk, så åkte hem halv 11. Sen var jag på mammas jobb, för hon skulle kolla ett sår på min arm. Har ett litet sår där jag tog sprutan för en vecka sen, och det är svullet under huden och kliar jättemycket. Men har det inte försvunnit på måndag ska vi ringa och höra om dom vill titta på det. Man vet ju aldrig. Nu ska jag snart åka tillbaka till skolan, och ha prov i brott och straff.

Ikväll kommer Sofia hit också, jag har bränt två filmer. Får se om vi ska se någon av dom. Firewall e ju grymt bra, den såg jag och Jonas på bio. =)

image235

Toppen som jag köpte :) Dålig bild, tog med kameran.

image236 Nytagen bild. Nu drar jag igen :)

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0