Underbart väder!

Idag har varit en härlig dag! Jag känner mig friskare än på fyra dagar, jätteskönt! Har varit på stan med min favoritblondin idag :) <33 Vi hade jättemysigt! Vi tillbringade säkert en timme på Hemtex, haha. Vi fyndade där lite :) Jag köpte en lampa till Js rum också. Vi har varit på stan hela dagen, och haft det mysigt. Vi var även och fikade på Storken, mumsigt! Vädret idag, har ju varit underbart, vad mer kan man säga?
Tack för en mysig dag sötnos<3

Nu är jag trött, är ju inte helt 100% frisk än, så nu ska jag duscha och ta det lungt. Ska ner och göra lite middag snart också :)


Den här fick jag av Mami innan jag blev sjuk i onsdags :)
177163-677


Kommentarer
Postat av: blondie

tack själv, vi gjorde den underbar :D

2008-04-05 @ 17:48:03


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0