Morgon och solsken

Godmorgon =)

Inatt har jag inte sovit så värst bra, har vaknat massa gånger och haft ont i huvudet. Det är tredje morgonen i rad som jag vaknar med huvudvärk, wtf? Förstår inte varför, antingen sover jag för LITE eller för MYCKET. Kan det inte bli något mellanting?

Jag har sminkat mig och så, ska bara klä på mig och dricka lite te så ska jag gå till bussen för att åka till läkaren. Jag tror jag hinner kolla upp det där med IDkortet på posten efter läkartiden, eftersom jag inte börjar försen 12.15 igen. Vi får se hur jag gör, eller om jag åker tillbaka till skolan. Nej, nu ska jag dricka mitt te och sen hoppa i några kläder istället för tshirt och mjukis.

Jag måste ju bara nämna att SOLEN skiner! Underbart! Mer sol till folket!


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0