Tankar by Sophia

Om bara lite mer än en månad är det sommarlov. Det sommarlovet som jag tyckte nyss var över, och jag stod i korridoren på Celsiusskolan för första gången. Den här gången, när sommarlovet är slut, är det också sista gången jag sätter min fot där. Tyvärr. Då börjar nästa termin på Fyris. Realist som jag är, hoppas jag på det bästa, men tyvärr ser sanningen inte bättre ut än att vi inte är så jätteönskade där.

Det känns bara som att åren rullar iväg helt plötsligt. Vad hände med "när jag blir stor.." ? Jag ÄR stor nu, jag är 18 år om 8 månader. Jag kommer ta körkort nästa år, jag kommer flytta ihop med min pojkvän nästa år.

Alla drömmar man alltid velat uppfylla, har man missat dom nu? Eller ligger framtiden framför mina fötter, fastän mattan dragits bort under mina fötter redan?
Den som lever, får väl se.



Kommentarer
Postat av: Helle

Tack :)

2008-05-08 @ 15:14:36
URL: http://heahog.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0