23 April idag. Tiden går fort.

Det är nästan maj nu! Tiden går ju skitfort. Dom har rätt i att sista terminen i 9an går jättefort! Tyckte det var nyss vi började vårterminen;D

3 låtar som går på repeat på Winamp hela tiden, som ja fastnat för^^


Nelly Furtado - Say it right
My chemical romance - I dont love you
The fray - How to save a life


Idag hade vi badminton på gympan, ja och sarah klarade typ 60 slag:D men på pingis sög vi, där klarade vi typ bara 4 eller något sånt;D Haha sämst vi va då:D
Vår klass valde också tryck till skoltröjorna.:) "Vi satt inne 98-07" med en fånge i fotbojor i mitten;D Jag tog en Tshirt i rosa med svart tryck, som ja kan ha på gympan och sova i och sånt mys;D

image4

den här blusen köpte jag idag på H&M tillsammans med lite strumpbyxor och sånt..
Nu kommer ju värmen igen;D

Väntar på att JonasÄlskling ska komma hem, vill prata med honom;D

NU är det bara drygt en vecka kvar tills Jonas och John åker till stockholm och ser kamelotkonserten :) Jonas fick ju den biljetten av mig och mamma i alla hjärtans dag present;D Kamelot är ju Jonas favoritband;) Dom kommer stanna här och sova på natten, eftersom det inte går några tåg hem till örebro för dom så sent på natten..:D


Ska plugga fysik nu..eller något^^

Puss o kram syns på stan ;D


Kommentarer
Postat av: Ämma

buss o kran, ses inte på stan.. men imorron i skolan O.o xD jag är sämst jag vet! jag diggar din nya blus men det vet du redan :P ha't BÄSTAST! <33

2007-04-23 @ 16:14:09
Postat av: ' CAROLIN

Coolers, hej sophia :D

2007-04-23 @ 16:22:02
URL: http://C4ROLIN.blogg.se
Postat av: Lisa

snygg :)

2007-04-23 @ 22:07:27
URL: http://liiiisaa.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0