Fredag!

idag har ja vart i skolan, som vanligt:P Jag och sarah flummade runt, och skrev Me like Guys och ritade en kuk på Tims arm...Vi hade jättekul:D Lite omoget, men sån måste man vara ibland;D


Sarahs och min pakt för att kunna visa oss i bikini till skolresan om 5 veckor:

Varje dag efter skolan ska vi gå en timme, oavsett väder eller orsak;) Vi får inte äta något onyttigt, bara på lördagar. Om någon av oss fuskar mitt i veckan, måste vi gå 20 minuter extra PER GREJ vi ätit:P

Vi ska till göteborg, alltså shopping och liseberg. Sen åker vi till Danmark och går på värsta vattennöjesparken:D
Fatta va kul Sariish och jag och småpojkarna kommer haaa;D;D <3


Bilden på tims arm och på mig och sarah i solen gick inte att ladda upp, men man kan se den på sophiaochjonas.bilddagboken.se   =)


Sen åkte ja till älskling, och nu har vi sett en rolig film, och ska se en skräckis och myysa:D


Jonas säger heej;D




Byeebyeee


Kommenteeeera ;D

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0