Sovdags?

Kanske dags att gå och lägga sig..Ska ju trots allt upp klockan sju imorrn :)
Efter skolan ska ja åka och köpa en till blus tror jag:D antingen en likadan som ja köpte tidigare idag, i vit, eller någon annan :)

Klippte klorna på min katt nu på kvällen..Tycker hon borde slita ner dom ute, men nej nej :P


Lägger in en bild på älskling och jag från hans födelsedagsfest i september förra året:)


image5


Och en bild på mig ätandes kexchoklad tidigare ida:D haha:D

image6

Sov gott <3

Kali Nigtha;)  (grekiska)

Kommentarer
Postat av: iceman

michael jackson har lika mkt plast..men är mindre barnvänlig.

Påven är rädd att vattnet ska nå oanade höjder. Se Kap. 2 Luc. 15

2007-05-07 @ 21:25:31


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0