Alex 3 år

Idag blir fasters gullegris 3 år! :D Har precis kommit hem efter att firat honom. Han fick en radiostyrd bil och en tågbana av sin mamma och pappa . Det han fick av oss har ja skrivit i ett tidigare inlägg. Ganska mycket grejer :P

Fastnade för ett spel som alex mamma spelar, Crash. Ska fasen köpa det till min ps2.

Vi var på stan idag och åt lunch, sen gick vi och tittade lite. Köpte en Alarmklocka till mitt rum.. Lite sånt. Sen märkte vi att Jonas hörlurar till hans mp3 har gått sönder, så vi ska åka och lämna dom imorgon och sen ska jag övningsköra på kvällen.


På måndag börjar skolan. 1a året i gymnasiet. Guud va tiden går fort! Tyckte det var nyss jag började 7an..Nu har dom tre åren gått, och nu ska ytterligare 3 gå. Förhoppningsvis lika fort. Många tankar som snurrar i huvudet. Hur kommer schemat se ut? Hamnar jag i en bra klass? Kommer jag trivas?
 

Nu ska jag gå till tvätten.
 


Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

du måste ändra stilmallen själv, är inte speciellt duktig på det där men J0NIS.blogg.se kan säkert göra om din åt dig om du skickar bilder och bakgrund till mig :)

2007-08-19 @ 12:00:43
URL: http://leosmamma.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag börjar skolan imorn med!!

2007-08-19 @ 17:38:39
URL: http://amanda95.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0