Handlat

Idag var jag , alex och niklas och handlade på Ica Maxi på kvällen. Ganska trevligt, men mycket folk. Blev mycket handlat iallfall :)

På dagen efter svenskan så träffade jag Sofia på stan,och vi gick runt och tittade lite och åt lunch. Sen följde hon med mig till Tapio, och sen åkte vi till mig för Sofia skulle skriva ut några papper. Sen gick vi till henne, och lag in bilderna från Alex födelsedag =) Så lägger upp några här då :)

Imorgon ska jag till läkaren kolla ryggen, och få en tid till röntgen. Hoppas inte jag får vänta så länge bara, brukar vara köer och sånt ju.

Imorgon kommer älskling också! =)

  

Alex <3

Har ett videoklipp på Alex när han öppnar paket..Hur gör man för att lägga in videoklipp?

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0