Hemma igen

Nu är vi hemma igen ifrån Göteborg. Tog ungefär 3 timmar att köra ner dit, ganska jobbigt.. Och nu runt 4 timmar hem, eftersom det var massa köer.

Festen var ganska okej, förutom att födelsedagsbarnet själv och Jonas syster ramlade ner för en källartrapp i sten på natten (det fanns inte lampor så det var kolsvart ute). Så dom fick spendera natten  på akuten, och sen fick Jonas pappa åka dit. Jag, Jonas och hans mamma åkte hem runt 4, och lag oss runt 5. Sen vaknade vi igen halv 10, så vi sov inte så mycket inatt.

Och när vi kom till festen, så sa jag direkt till Jonas att Maria (födelsedagsbarnet) var gravid. Men Jonas trodde inte på mig, men jag envisades. Och sen frågade jag om hon tog bålen med alkohol i eller utan. Hon tog den utan alkohol. Men Jonas stog fast vid att om hon vore gravid skulle hon ha berättat det. Sen imorse så sa hon till oss att hon var gravid i tredje månaden. Gud vilken tur att hon inte slog sig värre när hon ramlade i trappan då. Matilda slog på stenkanten rakt på strupen, så för henne var det ju lite värre.

Nu ska vi bara ta det lungt, vi är jättetrötta :P Blir nog inte så sent för oss ikväll. Imorgon ska vi kanske vara med John eller åka till stan.

Nu ska jag göra något annat kul :)



Födelsedagsbarnet

image223


Kommentarer
Postat av: Sooz

Haha, hade det inte varit lite pinsamt om du hade haft fel och hon bara hade gått upp några kilon ? xP

2007-08-13 @ 23:09:01


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0