Överraskning

I fredags skulle älskling komma 21,15 till stationen så jag åkte hem efter skolan och gjorde mat och så.  Sen så plingar det på dörren runt 18.. Och utanför dörren står älskling ! Han hade lurat mig, och åkte med en tidigare buss. Jättemysigt:) Så vi tittade på film och Supernatural på kvällen och myste<3

Igår åkte vi lännakatten mamma och Alex. Alex tyckte det var jättekul. (Lännakatten är ett av Sveriges få ånglok från 1890 i orginalskick.) I Faringe shoppade vi för väldigt mycket pengar, och sen åkte vi hem. På tåget hem somnade Alex. Han var så trött så han inte ens vaknade när vi flyttade honom från mammas knä till min famn.

Idag har vi sålt grejer på en loppmarknad. Alex förra vagn var väldigt intressant, många som ville ha den. Sen så åt vi , och sen åkte vi och lämnade Jonas på stationen. Efter det åkte jag, Niklas, Alex och Veo till gränby och handlade.

Nu har jag precis kommit hem. Jonas ringde och sa att swebus ska ta bort värdekorten. Hoppas dom gör ett annat liknade alternativ då istället för annars kommer det vara jättedyrt för oss.

image230

Fasters pojke<3

image231

En utslagen Alex på tåget hem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm jag har inte hållt på länge.. några månader på sin höjd :)
Kan bara tacka och bocka för din kommentar :)

2007-08-26 @ 21:15:48
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Ämma

Alex är söt ^^

2007-08-28 @ 15:59:32


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0