Storhandling

Idag har vi varit och storhandlat. Det har också varit jätteskönt väder,så det var lite jobbigt att sitta i bilen. Men med sidofönstrena öppna var det okej. När vi handlade så fick min brorson för sig att jag inte fick komma ur synhåll, så så fort han inte såg mig så ropade han FIA FIA FIA, tills han såg mig. Ganska gulligt.

Imorgon skulle ju Jonas och jag ha åkt till Sigtuna, men vi bestämde oss för att vara hemma istället. Så vi ska träffa mamma på stan och äta kinamat till lunch, och sen ska vi gå och se disturbia på kvällen på bio. Men vi ska fortfarande till Stockholm på tisdag alla tre.

Hörde en jättefin låt på radio nyss när jag plockade in disk i diskmaskinen. "Gwen Stefani - 4 in the morning". Rekommenderar er att lyssna på den. :)

Nu är det två veckor kvar tills skolan börjar. Känns lite konstigt, sommarlovet har gått fortare det här året än förra, och ändå var det finare väder förra året.

image216

Jonas, jag älskar dig. Vi har snart tillbringat 1 år och 8 månader tillsammans, och du är den jag andas för. Du är ljuset i mitt liv, utan dig finns jag inte. Släpp mig aldrig.

image217

Sötaste brorson . Vad skulle faster göra utan dig ?

Kommentarer
Postat av: Sooz

Ännu ett bevis på att radiostationer som t.ex Rix Fm som bara ska spela de senaste hitsen är så efter att det inte är sant .. videon till den låten har visats på MTV i typ 2 månader xP Haha xD

2007-08-06 @ 00:18:52
Postat av: Alex

Love is all around us.

2007-08-06 @ 00:44:06
Postat av: Sanna

Guud vad söt brorson du har..:) Jag har precis fått en systerdotter! (:

2007-08-13 @ 02:17:33
URL: http://sannii88.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0