1a december

Då var det första december. Känns som att det var nyss jag och Jonas firade 1 årsdag , och nu är det 16 dagar kvar till vår 2 årsdag! och 1 månad och 9 dagar kvar tills jag fyller 17 år. Och 24 dagar till julafton. Haha, mycket som händer.

Igår var jag väldigt försiktig när jag gick, ville inte ramla igen. Får ondare för varje dag, haha. Men det känns som att jag sträckt mig rejält..Så det går över hoppas jag. Tar väl ett tag bara. På kvällen så var jag med Fanny till hennes kille. Han bor ju inte så långt ifrån mig. Så jag var där med henne, det va väl kul. Han hade två kompisar där som kändes massa som jag gick på högstadiet med. Världen är bra liten ibland.

Vaknade sent idag, runt 11. Så sitter här nu, ska åka och träffa mamma på stan runt 1. Då ska vi äta lunch och sen handla lite julklappar. Jag sover verkligen bort mina dagar, men jag vill inte ställa klockan på ringning eller. Vill att kroppen ska vakna själv. Det behövs när man går juridik och kriminalteknik ;) haha. Ska plugga lite till provet också, har skrivit allt på datan så jag ska skriva ut det och läsa.

Efter stan ska jag till Sofia. Ska äta ris, som hennes mamma gjort! Haha, det är inte det enda jag ska göra, men hennes mamma gör sååå otroligt gott ris! Så hon lovade att göra det idag =) Vet inte vad vi ska hitta på riktigt, men något gör vi väl :) Bakar kanske :)

Lite sådär lagom...bitchigt :P
image410

Där halkade jag, inte så konstigt va?
image411


Kommentarer
Postat av: Elin

hehe jag förstår dej.. samma här ramlar typ hela tiden -.-

Grattis till dej och jonas då =)

2007-12-01 @ 11:52:21
URL: http://comebacktowhatyouare.blogg.se
Postat av: Louise

japp de vet jag var de ligger :p

Oj de där såg halt ut...man får passa sig =)

2007-12-01 @ 13:07:31
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Elin

svar: Ja för det är så fint med snö på träden :D Sen när de bara är isigt och grått, då blir man deprimerad :S

2007-12-01 @ 14:05:08
URL: http://comebacktowhatyouare.blogg.se
Postat av: jonas

var försicktig älsk:)

2007-12-01 @ 19:03:01


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0