2årsdag och föräldramöte

I fredags så skulle jag varit på BMC och gjort massa grejer med klassen...Men IDIOTLÄRAREN (inte vår ordinarie, en annan) sa åt mig att vara där 13,40 eftersom jag åkte hem emellan...Sen så efter att ha väntat där i en timme...Så visar det sig att dom redan gått in! På ett annat ställe än det hon sa åt mig att vänta på! Då blev jag måttligt glad. . Så åkte till stan istället och träffade mamma och fikade..Och köpte lite saker, en julklapp till till Alex, och strumpbyxor till mig.
Efter det mötte jag J, så åkte vi och lämnade tillbaka hans datorväska eftersom vi sett en annan han skulle få istället..Sen var det bara slapp hela kvällen. Mysigt.

I lördags var jag och J på stan. Vi var inte så länge, gick mest runt och tittade. Köpte en julklapp till Sofia, och Jonas köpte en till sin syrra. Efter det åkte vi till Niklas och hämtade Alex, för han skulle sova med oss till på söndag. Blev väl mest bus och lek, och så åt vi tårta eftersom vår tvåårsdag var igår. Men vi firade lite på lördagen istället. Vi bakade pepparkakor också. Det var roligt, men både Alex och Jonas åt mest deg, jag fick göra dom mesta pepparkakorna. Men dom blev fina, glasyren skvätte jag bara ut, orkade inte trassla så mycket, haha.

Igår så sov Alex ända till halv 10. Då vaknade han, så jag satte på Mr BVean åt honom så jag, J och Alex låg och tittade på det. Sen så åt vi frukost och gick upp till Willys och Ica och handlade lite. När vi sen kom hem igen, så somnade alex till men vaknade när mamma kom hem så han var jättegrinig resten av kvällen sen. Sen så åkte J hem.

Idag har varit en lugn dag, slutade 13 eftersom svenskan var inställd! Då blev jag glad..Slutade tidigt. Hem, vilade lite och pluggade. Sen satte jag och pappa i nya batteriet i bilen...Och nu ska jag åka till mötet runt 18, om överklagandet för att vi ska stanna på Celsius. Det börjar 18,30 så kommer väl hem ganska sent.

Nej, nu ska jag plugga lite mer. Blev ett långt inlägg men här kommer lite bilder :)

image442
image443
image445
image446
image444
image447
image448
image449




Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0