Criminal minds

Just nu håller jag på och bränner Primeval och 1408 på min dator, som film till imorgon kväll hos Sofia =) Pratade med henne nu på kvällen, och dubbelkollade allt bara. . =) 
Imorgon ska jag o J först äta nyårsmat med mamma här hemma, sen på kvällen ska vi till Sofia. Ska bli mysigt =)

Tittat på Criminal minds, men jag har sett det avsnittet ganska nyligen. Så Jonas tittat mer uppmärksammat än mig.  Nu ska jag fortsätta gosa lite =)

Bjuder på en lite rolig bild, som jag tycker är störtskön!

image500

Kommentarer
Postat av: Bea

Nej vilken söt bild, haha :)

2007-12-31 @ 11:07:05
URL: http://beapettersson.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0