Gränby C

Idag har vi varit på gränby C . Först var vi på mammas jobb, så jag kunde ta min spruta. Sen åkte vi dit, och gick och tittade lite. Mamma köpte två par byxor, och jag ett armband bara. Efter det åkte vi in till stan, och åt på Jalla. Jag hade gjort i ordning tzatziki igår, som vi skulle ha till kött till middagen idag. Men det får bli till imorgon istället =) Ikväll ska vi väl se på någon film, och försöka komma upp i tid imorgon.. Inte vakna halv 12 varje dag, när halva dagen redan har gått. Förresten, kom precis på att just nu håller pappa och hans kompis på och sätter på klädseln i min bil! Åh ska bli så kul att se !

Armbandet, men det är lite svårt att få rätt färger eftersom stenarna är av svart och genomskinligt glas, sen så tog jag med mobilen.
image490
image491

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0