Jul

ja då var det jul då. Julafton, rättare sagt. Jag vaknade 11 idag, så då gick jag upp och började städa. Har plockat upp allt på övervåningen, och dammsugit där nere. Ska dammsuga här uppe också innan Bror och Co kommer. Bäddat om i mitt rum har jag också hunnit med, och plockat ihop Alex leksaker. Tycker jag varit duktig jag ;)

Lite tråkigt är det ju, jag vet ju vad jag kommer få. Förutom i ett enda paket, haha. Jag har ju valt ut mina julklappar själv, men då vet jag iallfall att jag får vad jag vill ha ;) Imorgon kommer J också. På onsdag ska vi åka iväg och köpa en bärbar dator på rean. Jag längtar, fastän det är han som ska köpa, haha. Men det blir smidigt eftersom han vill spela och så, och jag sitta vid datorn när vi har tråkigt. Då kan jag sitta med honom i sängen. Myysigt.

Någon av dom här två blir det. Jag tycker mest om den översta ;)
image470
image471

image472


God jul!

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0