julklappar

Nu har alla gått hem, så jag har precis duschat klart. Jag var utklädd till tomte, och Alex kände inte igen mig! Haha, men han blev inte rädd iallafall..Vi fick bunta upp med handukar för att få till kulmagen, för det måste ju  en tomte ha! Alex var helt salig med alla paketen. Han fick nog mest. Jag fick iallafall en almanacka, en flanellpyjamas, pengar och en halsduk. Men allt visste jag redan om..Allt som allt har jag räknat ut att jag fick julklappar för 6000 kr ! Eftersom jag fick massa saker som behövdes innan jul som jag fick välja ut. Men jag är glad för det :) Nu väntar jag på att J ska komma hem, och ringa mig och berätta vad han fått =)

image473
image474
image475
image476
image477

Fler bilder finns på http://brunettohyes.bilddagboken.se

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0