Lugn dag

Jag blev sjuk under natten, konstigt nog. Så jag är förkyld nu och jättetjock i halsen.. =( Inte så roligt. Jag läste en artikel förrut, om att forskare kommit fram till att Cvitamin knappt förebygger förkylningar alls. Och jag är ju ett levande bevis. Så mycket färskpressad apelsin juice som jag druckit, och tagit tillskott..Och ändå är jag förkyld igen.
Vaknade väl runt 11..Kunde inte somna igår eller.. Har verkligen ställt till det med min sömn. Sen dess har jag inte gjort så mycket..bara gått runt i min mysiga pyjamas jag fick igår. Ätit rester från julmaten igår. Usch, gillar verkligen inte julmat! Men nu är den slut iallfall..
J kommer 15,15 , så vi ska åka och hämta honom och åka ut till Siba och Ica maxi och titta på mellandagsrean där. Imorgon ska vi åka till PC city och köpa jonas bärbara! =)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll. Troligen inte så mycket, så min förkylning inte blir värre. Tvätta ska vi nog, sen se någon film. Nu ska jag hoppa in i duschen, innan jag gör mig klar.

Älskar
image478

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0