Måndag

Då var det måndag igen. Skolan gick ganska fort idag, hade inte så många lektioner. På samhället så gjorde vi ju inte så mycket, sen var det bara lunch och matte. Göran har flyttat Sam till engelska lektions tiden ! Så skönt! Slipper sluta 16,40 på fredag. Sen pratade jag med Patrik, historieläraren, så jag ska få uppgifter att göra istället för att vara kvar i nästan fyra timmar, för en lektion. Det innebär att jagk ommer till älskling runt halv 3! Det kallar jag lycka, då har man inte bara kvällen på sig utan eftermiddagen också. Mysigt , längtar.

Jag kom precis hem, eller ja. Typ en halvtimme sen. Precis när jag klivit innanför dörren så börjar någon fiffla med handtaget! Jag blev skiträdd, men det var bara pappa som kom och skulle lämna något. Nu håller jag på och gör ris, ska äta bönor och ris så slipper jag göra middag senare. Ska plugga också, och köpa biljetten till Jonas. Fast det får jag vänta med tills mamma kommer hem med betalkortet.

Såg att mina läsare hade ökat jättemycket igår, hoppas ni stannar kvar :)

Sophia @ Cosmopolitan? :D haha.
image413

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0