Onsdag

Jag har varit dålig på att skriva jag vet, men har inte haft tid. Tyvärr.

Igår var jag på stan när vi slutat...Köpte en julklapp till mamma, och så fick jag ett par skor. Älskar dom! Jag fick också en halsduk, två klänningar, en bh och en matchande trosa och en dvd. Fast allt det där ska jag få i julklapp, eftersom ingen vet vad dom ska köpa, och jag vet inte vad jag önskar mig så får det bli sånt som jag behöver helt enkelt.

Efter det åkte vi till Ica maxi och handlade, så vi var inte hemma försen runt 21.. Jag måste se reprisen av Ugly betty och desperate housewives i helgen, det är ett måste ju!

Nu sitter jag här och dricker te, pappa skulle skjutsa mig till skolan så jag behöver inte åka försen halv 9 istället för att gå 8 =) Skönt. Fick jag mycket tid på mig. :)

Lägger in bilder på stövlarna och halsduken, har inte tagit kort på det andra.  Puss


image428
image429
image430

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag undrar vart du köpt stövlarna och om det är foder i eller vad man nu ska säga.. varma ?

2007-12-13 @ 22:31:16
URL: http://yanii3.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0