Shopping

Imorse sov jag och Jonas jättelänge igen. Till halv 12. När vi vaknat så åt vi lunch, och sen åkte vi in till stan. =) Det  var mycket folk, men vi var där ett tag iallafall. Jag köpte en ny mascara, och två armband. Vi gick och åt på Burger King också innan mamma och pappa kom och hämtade oss, då åkte vi och handlade.

När vi kom hem, så bakade jag en morotskaka som vi sedan fikade.  Nu sitter jag i sängen och tittar på sjätte sinnet, jonas spelar spel på min dator eftersom det hackar på den här.  Imorgon ska jag ta spruta, gardisil. Min sista spruta, sen har jag ett livslångt skydd mot livmoderhalscancer. Vet inte vad vi hittar på mer.

Haha, förresten så träffade vi självaste vice statsminister på stan idag. Göran Persson. Han var här i Uppsala med sin fru och barnbarn (?)

image483
image484
image485
image486
image487

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du får gärna skriva ifall mascaran var bra! :) Gillar din blogg förövrigt :)

2007-12-29 @ 03:02:31
Postat av: Anonym

Göran persson är socialdemokrat, det är Maud Olofsson som är vice statsminster..

2007-12-29 @ 22:19:29
Postat av: Sophia

Meningen var att det skulle stå FÖREDETTA statsminister. Blev lite fel där.

2007-12-30 @ 01:04:41
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0