sista inlägget för 2007

Jaha, då blir det här mitt sista inlägg för 2007! Ett år som började riktigt dåligt för mig, och som inte blev bättre försen fram emot sommaren. Detaljerna tänker jag inte nämna , men resten av året har varit bra! Höjdpunkterna var när jag och Jonas förlovade oss med guldringar istället för med silver, och att börja gymnasiet på en riktigt bra linje =)

Nu ska jag packa ihop allting som ska med till Sofia, för nu ska vi snart gå. Förresten tänkte jag bara påpeka att jag har en riktigt skön mamma, som vet att jag ska dricka ikväll och hennes enda kommentarer var : "Jag gillar det inte, men jag går med på det " och "Kom inte och gnäll om du mår dåligt imorgon, för det är du själv som ställt till det".

Gott nytt år, everybody!
image502

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0