Sjunga

Jag har stått och övat i 45 minuter på låten jag ska sjunga på måndag , haha. Jonas vet ju lite mer om hur man tar vissa toner och så..Så han hjälper mig lite :) Gud, min röst e typ förstörd. Eller nästan iaf..:P

När jag kom idag så mötte älskling mig med en JÄTTE FIN RÖD ROS och ett urgulligt Miranda kort! Tack älskling<3
Förresten, vi fick bidraget till USA resan. Jag har skrivit en motivation nu, som jag ska lämna in på måndag.

Har inte så mycket att skriva just nu, ska snart se på film..Eller så lägger vi oss i tid. Får se vilket det blir.

Puss och god natt. (bilder kommer efter helgen)

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0