Skola

Precis som vanligt på tisdagar har jag håltimme nu. Brukar plugga lite men har ingen lust just nu. Vädret ute är så deprimerande, och så har jag ont i magen. Regnar och blåser, jättekallt. Jag längtar till J också, vill bara vara med honom och pussas och kramas och mysa framför någon bra film.

Idag har jag samhällsprovet. Det ska nog gå bra, hoppas jag. Efter det trodde vi att det var slut på skoldagen, men tydligen har vi engelska också. Så det blir ingen tidig dag idag. Men när jag kommer hem ska jag plugga lite på pjäsen  till imorgon, och plocka ihop sakerna jag ska ha med till den. Ska ju inte på dansen idag, eftersom jag inte kan dansen helt bra och det är en liten uppvisning..Så då är jag hellre hemma och gör någon nytta. Sen ska jag börja göra tabellen till boken i engelskan, den ska in nästa fredag.

Pratade nyss med min bror, vi ska övningsköra imorgon! Det var länge sen, varken han eller jag har haft riktigt tid..

Nej, nu ska jag sätta mig med engelskaboken fastän jag inte vill :P

Puss

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0