snickerskaka

Provet gick inte så bra imorse...Men hoppas att jag får VG i slutbetyget iaf :) Till lunch var det julbord, och det fanns ingen fil! OH NO! Så blev inte så mycket mat. På temat fick vi reda på vilka som får åka till USA. Jag var inte en av dom, men grattis Fanny och Cissi för att ni kom med :D Det klart jag blev besviken, men det gick över ganska fort. Bara att se framåt istället :)

När jag kom hem gjorde jag en snickerskaka, men när jag skulle smälta chokladen över så blev det bara en klump av allt! Konstigt..Så det fick bli utan choklad. Funkar iallafall.

Så otroligt skönt att det inte är något mer plugg! Bara att göra ta det lungt..Ska se dubbelavsnitten av Ugly Betty snart..Så då är det sängen och te som gäller :)

image451


Kommentarer
Postat av: Sooz

Trist att du inte fick åka :/ Men det kommer säkert fler chanser :) Fast såklart så tycker jag det är bra bara för att jag är självisk och vill ha dig kvar här och inte vill att några galna amerikanare ska stjäla dig ifrån mig ;) haha elakt jag vet, men det är så det går när du är så snuttepluttig (kom inte på nåt bättre ord :P) hela tiden :P Aja vi får ta och ses snart så vi kan byta julklappar :) (ska köpa åt dig på fredag för det är då jag får mer pengar, eller så kanske imorgon :P)

2007-12-19 @ 12:57:12
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0