tävling

http://sjukdom.blogg.se har en tävling i sin blogg. Han har hand om sin sjuka mamma, tycker det är väldigt strongt av honom då han faktiskt inte är så gammal. Iallafall så kan man vinna en Ipod (första pris), och varför skulle just jag vinna den då?
Jag har alltid älskat musik, och jag älskar att sjunga. Just nu lyssnar jag på musik i mobilen men det drar tyvärr så mycket på batteriet. Med en annan musikspelare, skulle jag kunna lyssna på musik mycket mer och då också utveckla mitt förråd med låt texter eftersom jag lär mig dom när jag lyssnar. Eftersom jag reser mycket, så har jag mycket tid på mig att lyssna på och lära mig låtar om jag bara får en riktigt musik spelare, som jag inte har råd att köpa själv.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0