Torsdag

Nu är torsdagen nästan slut. Vilken innebär en väldigt enkel skoldag imorgon, och sen åker jag till älskling!  Kom på att han har gjort i ordning en överraskning åt mig! Köpt något och gjort något. Såå sött. Nu blev jag nyfiken!

Idag var det bad med skolan. Simma och livräddning och sånt. Simma gick bra, men livräddning sög jag på. Haha, drunka inte i närheten av mig! Sen så badade vi på äventyrsbadet. Jag, Fanny, Cissi och Markus och Ronald. Flummigt värre, men det var roligt. Efterdet så kom min bror och hämtade mig, så övningskörde vi. Det gick bra tycker jag, är bara så trött på idioter som tutar och håller på, till och med i vissa fall när dom gjort fel. Omoget. Men jag körde bra, och parkerade bra tyckte jag. Vi åkte en vända till ica maxi, och handlade lite. Sen så åkte vi hem igen..Och åt. Sen fikade vi, eftersom Niklas faktiskt hade namnsdag idag.

Nu har jag precis bytt om och så, ska lägga mig och plugga historia. Älskling ringer runt halv, så det får bli till att läsa fort. Godnatt

image421


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0