Älsklingen<3

I helgen var jag med min älsklade<3    Vi har vart tillsammans i snart 1 år och 2 månader, och förlovade i 2 måndader:) Häärligt! Du e mitt liv, Jonas<3

Var på marknaden i kylan i lördags..usch...sen åt vi pizza och kebab^^
Ska kanske till Västerås med Ämma, John och Jonas på söndag..om allt går som det ska:/ D har ju inte precis gjort det hitills...

 
Tycker inte om att det är kallt ute...

Prov i geografi på fredag då..wish me luck;)

krya på dej älsklingen min, och du med Ämma sötis;)


// Soophiiiaaa


älskling<3

Kommentarer
Postat av: Ämma

Tacktack, det ska jag.. Hoppas att allt funkar tills på söndag.. fatta vad kul vi kommer ha.. :D:D buss

2007-01-30 @ 11:00:51


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0